با حضور مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان: 

جلسه جانمایی محل تدفین شهید گمنام در شهرک نیکویه قزوین برگزار شد 

با حضور سرهنگ «امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین، جلسه جانمایی محل تدفین شهید گمنام در شهرک نیکویه برگزار شد. 
کد خبر: ۶۸۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ - 04August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، با حضور سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین، مسئولین بخش مرکزی تاکستان، متولیان و معتمدین شهرک «نیکویه» جلسه جانمایی محل تدفین شهید گمنام در این منطقه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در این نشست اظهار داشت: مردم استان قزوین مدیون ایثار، شهادت و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند و با اهدای 3000 هزار شهید و ده ها هزار جانباز و آزاده در هشت سال جنگ تحمیلی  ثابت کرده اند که همواره به ندای امام و مقتدای خود لبیک گفته و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا می کنند و همه هستی خویش را برای عزت و آزادی ملت ایران اسلامی فدا می کنند.

این مسئول تصریح کرد: اگر امروز پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی در جهان طنین‌افکن شده، به برکت وجود نام و نشان شهداست و همه ما در هر سمت و مسئولیتی که هستیم اگر به توصیه‌های شهدا عمل کنیم هیچ گاه از مسیر اصلی و روشن انقلاب و نظام خارج نخواهیم شد.

امیری مقدم ابراز کرد: همه ما وظیفه داریم که بر اساس مسولیت و امانتداری، در راه انقلاب و پیروی از رهبری و ولایت‌فقیه، دین و وظیفه خود را به این نظام الهی و مقدس اداء کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین خاطر نشان کرد: شهدای گمنام به منزله چراغ راه و هدایت همه ما محسوب می‌شوند تا راه را گم نکنیم و از مسیر اصلی اسلام و انقلاب منحرف نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار